Festa privada de la presentació de la nova botiga d’Apple a Passeig de Gràcia

dilluns, 30/07/2012 | Disseny i Decoració, Espais i Botigues, Reportatges, Tecnologia i Internet

Escric aquest article amb retard, el retard que em permeto al estar mig de vacances.

Divendres passat, vaig tenir l’oportunitat d’assistir a la festa privada per amics i familiars, de la nova botiga de Passeig de Gràcia, del rei dels ordinadors, tablets i mòbils, és clar òbviament parlo d’Apple.

Aquesta empresa, que és sinònims de distinció i qualitat, ha aconseguit un renom que de mica en mica s’ha anat construint a base de fortes campanyes publicitàries i de vendre més que un producte, també una experiència.

La cita era davant la porta de la nova botiga, a les 16.00hores de la tarda. Una comunió de gent d’edats diverses, aguantava estoicament la calor de juliol, per veure que amagaven aquelles parets de color grissat. A mesura que ens acostàvem a la porta, uns nois uniformats només de cintura cap a munt, amb una samarreta de color de cel amb el logotip de l’empresa brodat, ens anaven demanant el DNI i comprovant el nostre nom amb un iPad, fugint del paper i el bolígraf “bic” de tota la vida.

Quan passàvem el llindar de la porta, s’obria davant nostre més de 350 persones que ens rebien, un a un, amb aplaudiments i crits de benvinguda. Allò no era entrar a una botiga normal, allò era entrar a una botiga que, només passar la porta, ja ens venien una experiència, l’experiència de sentir-nos famosos d’una passarel·la.

La botiga té un color cromàtic perfecte i mil·limetrat, un color d’acer que recorda la part metàl·lica dels Macs i dels iPads. Es distribueix en tres plantes, la primera, on s’imparteixen tallers i reunions per empreses, on també es poden veure alguns productes; la segona planta, la del centre, on unes taules mostren els productes que tenen en novetat; i la tercera i última planta, on hi han la part d’accessoris dels aparells que mostren en la primera i segona planta.

A mig tour, el responsable de la botiga ens va dirigir unes paraules de benvinguda, que podeu veure en el vídeo d’aquest article.

Després, amb motiu de benvinguda, ens van oferir un 10% de descompte en la compra d’alguns productes de la botiga, on destaco una carcassa per iPhone amb motius barcelonins que intenten imitar el trencadís de Gaudí, amb una edició especial i il·limitada que al cap d’una estona va volar, i també cal destacar tots els accessoris de bosses i motxilles de luxe per transportar el nostre iPad, Mac o iPhone.

Si teniu oportunitat, visiteu-la, ja que segur que a més de ben rebut, sortiràs sorprès rebent una lliçó de màrqueting pel que fa al servei i al bon gust.

la foto 1 (1).JPGla foto 1.JPGla foto 3 (1).JPGla foto 3.JPGla foto 4.JPGla foto 5.JPG

 

Etiquetes:

Comenta

(*) Camps obligatoris

L'enviament de comentaris implica l'acceptació de les normes d'ús