Bessons idèntics? El Sónar us necessita

dimecres, 22/10/2014 | Festivals, Notícies

sonar twinsUs agrada el Sónar o la imatge del festival? Vau compartir placenta amb el vostre germà o germana i sou idèntics? Sí heu contestat que sí a les peguntes anteriors, el Festival de Música Avançada us necessita.

Fa 15 anys, les dues bessones de la foto, que evocaven les de ‘El resplandor’ però en versió juvenil, van protagonitzar la campanya promocional de l’edició del Sónar del canvi de mil·lenni. Ara Sergio Caballero, codirector del Sónar i responsable de la imatge del festival, que sempre és divertida, curiosa o polèmica, vol casar-les i ha engegat la campanya #sonartwins: com a mitges taronges busca una altra parella de bessons idèntics, homes o dones. Una bona manera d’anar fent bullir l’olla al voltant del festival, sense donar a conèixer encara els artistes del cartell.

El doble casori, gai o hetero, serà la imatge del Sónar 2015, que se celebrarà del 18 al 20 de juny. Però també podria convertir-se en la matèria prima de la pròxima pel·lícula de Caballero. L’univers de la campanya publicitària de les edicions de 2011 i 2012 del Sónar va alimentar ‘Finisterrae’ (2011), el debut cinematogràfic del codirector del Sónar, i ‘La distancia’ (2014), el seu acabat d’estrenar segon llargmetratge. I la imatge del Sónar 2013 també va tenir dimensió fímica, en el curtmetratge ‘Ancha es Castilla / N’importe quoi’.

Les parelles de bessons idèntics majors de 18 anys interessats o interessades han d’enviar una fotografia indicant les seves dades de contacte i lloc de residència a info@sonar.es fins al 31 d’octubre. El Sónar contactarà els seleccionats entre el 3 i 7 de novembre, però els que no resultin elegits per al matrimoni fictici podran formar part dels figurants de la campanya.

En vols més? Sergio Caballero a propòsit de ‘La distancia’: “El públic és intel·ligent, però el tractem de burro”.

Etiquetes: ,

Comenta

(*) Camps obligatoris

L'enviament de comentaris implica l'acceptació de les normes d'ús