El Molino té ploma

dilluns, 18/10/2010 | General, Música, Teatre

13 anys després de tancar, aquest dilluns ha alçat el teló El Molino. Després de veure un petit tast de l’espectacle inaugural, Made in Paral·lel, puc confirmar que al recuperat teatre hi ha ploma. Molta ploma. Alguns dels números que s’hi representen es podrien fer tranquil·lament en una sessió dels dilluns de la Metro. De fet, alguns dels artistes que participen en l’espectacle han fet temporada a la discoteca del carrer Sepúlveda. I no ho dic com una cosa negativa, al contrari. Els dilluns a la Metro a vegades fan coses que estan molt bé. Em sembla just recordar que allà no han deixat mai de banda això del music-hall.

El director de The Chanclettes, Josep Maria Portavella, és el responsable del primer muntatge que es pot veure a la renovada sala. Havia promès un xou petardo i contemporani i tot indica que serà així. En el muntatge participen una vintena d’artistes i hi ha música, ball, màgia i humor.

Un dels noms més destacats d’aquesta nova etapa és la Terremoto de Alcorcón. Era un secret a veus que ella formaria part del nou Molino i així s’ha confirmat aquest dilluns. La Terre estarà, com a mínim, fins al desembre al Paral·lel. Ella serà una de les encarregades d’animar al personal amb les seves històries. També cantarà en directe acompanyada de la petita orquestra de tres músics que hi ha al local. A Pepa Charro les plomes li escauen molt bé.

Al Molino també havien promès burlesque i el primer xou d’aquest tipus que s’ha pogut veure el protagonitza un home transvesit, el coreògraf Roberto G. Alsonso, que es despulla a ritme de Rihanna i Britney Spears acompanyat de dos catxes vestits de ¿dimonis?.

El mestre de cerimònies de tot plegat, i l’encarregat de cantar una versió multilingüe de El himne del Molino, és Víctor Masán, que us sonarà per haver interpretat a un altre mestre de cerimònies, el de Cabaret, a l’última versió que es va poder veure a Barcelona. Aquest actor també va viure el seu minut de gloria quan va ser escollit per representar la versió espanyola de Las marionetas del pene, un muntatge només apte per a actors dotats.

Al recuperat teatre també hi ha noies disposades a ensenyar carn. Però quan ho fan, ballen al ritme del tema de Bollywood, It’s The Time To Disco, així que el seu xou entra bé. Ara toca veure com rep el muntatge el públic i com funcion tot plegat. El preu de les entrades serà important. Esperem que tot vagi bé i l’alegria torni de nou al Paral·lel.

Comenta

(*) Camps obligatoris

L'enviament de comentaris implica l'acceptació de les normes d'ús