Els Jardinets de Gràcia han acollit de nou la festa dels portuguesos de Barcelona. Centenars d’ells s’han aplegat als Jardinets per veure espectacles infantils a la tarda, menjar carn a la brasa al vespre i escoltar música del seu país al vespre-nit.
En un ambient molt acollidor, tardo-primaverenc tot i la temperatura fresqueta, agradable i un xic emotiu.
El flamant cònsul de Portugal a Barcelona, Joa Riveiro (porta només dos mesos al càrrec) ha donat la benvinguda a tots els assistents amb un “Bona nit Barcelona” i unes paraules que podeu escoltar al vídeo.
El primer dels grups a actuar -i el que jo he escoltat parcialment- ha estat Deolinda.
Ja tornant cap a casa m’he trobat, a la boca de metro del Passeig de Gràcia, l’amiga @Aramateix que m’ha explicat que Deolinda és precisament el grup que ha creat l’himne dels indignats portuguesos, Parva que sou, aquest vídeo l’he trobat a Youtube.
Benvinguts al blog d'un barceloní que fa de periodista ciutadà en hores lliures. Envieu-me informacions o contacteu-me a 